Mavistez bende şuan sizin düşündüğünüzü düşünüyorum. Özelde düzgün dr bulamadım. Bulsam hastane kötü hastane iyi olsadr berbat yle öyle bulamadım düzgün bir yer haliyle, devlette yaptırayım diyorum en azından doğum ücreti diye bişey olmaz. O para yı vermek yerine daha, güzel şeyler yapılabilir