Huysuzsema Kızlar 41. Haftamdayom sabah 10 da acilden girişim yapıldı ve doğumhaneye yatişım oldu saat 12 de suni sancı verilmeye başladılar ve henüz hala hiç acılmaam yok 5 saattir alıyorum ne olur dua edin bana sizler benim dualarımdasınız🙏
Hayal2121 Huysuzsema Rabbim seni tek bir sancıyla kurtarsın inslaah bende çok hastayım Allah rızası için bana dua edin duanız kabul olur insalah 😔😔🤲
Zeyzeynoo Huysuzsema Bacım Rabbim yar yardımcın olsun inşallah sağ salim kucağına almayı nasip etsin bebişini 🤲🏻🤲🏻🤲🏻