Sabah erken saate alarm kurup ilacımı içip uyuyordum baş dönmesi zaten bi kaç saat sürüyor onuda uykuda atlatıyordum. Gece de yatmadan önce içiyordum onuda uykuda atlatıyordum. Sadece benide öğlen içtiğim zorluyordu,14.haftama kadar günde 3 adet kullandım. Fitil olarak kullanmak istemedim,ama eğer kullanma şansınız varsa fitil olarak kullanın yan etkisi daha az oluyor 😌