Yonca seninle aynı gidiyoruz bende 19+2 bende geçtiğimiz perşembe günü ilk hareketini hissettim hatta yanılmış olabilirmiyim diye burada arkadaşlarada paylaşmıştım onlarda onayladılar seyirme gibi dokunuş gibi birşeyse evet hateketi dediker gerçekten ilk hareketini hissettmiştim ama bu bi kaç gündür hissetmiyorum bende endişelenmekte istemiyorum belki o gün ki gibi şiddetli hareket etmiyordur ondan hissetmiyorum diye düşünmrye çalışıyorum