Merveonay HilLllyyy Evet canım hıçkırıktır normal daha yolun yarısındasın kesenin içinde küçücük daha akşam olunca otur tatlı birşeyler ye karnına dokun konuş onunla
HilLllyyy Merveonay Otururken hiç olmuyor yatinc ahissediyorum oda bir kasıkta bir karın cevremde bu aylarda hissediyorlar ya ben sadece bunu hissettim