Mikrop bence bazı doktorlar gerçekten takıntılı kilo konusuna 😅 evet hamilelikte fazla kilo iyi değil bebek ve anne için ama sizin boyunuz uzunmuş. Düşünün ben 52 kg ile hamile kaldım boyum 163 şuan 25+1 haftalık hamileyim sadece 3,5 kg aldım sağlık ocağındaki doktorum aaaaa biraz yavaş git diyo 😅 ay manyakmı ne