cnntylmz canım benim önceki gebeliğimde aynı şey geldi başıma. Değerim 4000lerde olması gerekirken 1.300 çıktı. Doktor 2 gün sonra bi daha bakalım emin olalım dedi. 2 gün sonra da 1.600 çıktı. Rahimde çok ufak bi kese görünüyordu ama su kesesi olabilir dış gebelik olabilir diye beni paniğe soktu. Aynı gün kürtaj yaptılar. Dış gebelik olmadığı çıktı ortaya ama sağlıksız bir gebelikmiş.