Gzm23 Başlarda çok anlamadım ben. Çünkü belirtileri minimumda yaşadım. İlk kalp atışında ve ilk tekmeyi hissedince o zaman çok heyecanlandım mutlu oldum. Bazen tekmeleri acıtsada tekme atmayınca insan meraklanıyor. Acaba sağlığı iyi mi diye düşünüyorum. Şükür her şey yolunda🧿 allah sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin🤲