Hamisanne95 Arkadaşlar bulantılarım çok fazla napabilirim öneride bulunurmusunuz? Sizler neler kullandınız bulantı için ya da öğünlerinizi nasıl ayarlıyorsunuz rahatsız olmamak için?
Senayyalcin Hamisanne95 prilam dr kullanabilirsiniz gece yatmadan iki tane alırsanız gün boyu rahat edersiniz ben 9 ay kullandım
Merveonay Hamisanne95 doktoruna söyle canım hatta sağlık ocağına bile söylesen olur ilaç yazıyor ben öyle rahatladım
Kubratalo4965- Hamisanne95 bende çok kötüydüm, yemeklerden tiksiniyordum sürekli bulantım oluyordu, prilam kullanıyorum şuan iyiyim çok şükür yemek de yiyorum, güzel ilaç bence doktorunuza sorarak alabilirsiniz
Hamisanne95 Senayyalcin çok teşekkür ederm deneyeceğim ama hiç bişey yemek istemiyorum bunun için naptınız
Bsrbsrrr Senayyalcin bana doktorum 1 tane demişti ya aksam saatlerinde etkisi geçiyor sanırım iştahsızlık vs baslıyor🥺 acaba 2 tane daha mı iyi gelir
Senayyalcin Bsrbsrrr ilaç günde max 4 adet içiliyor gece yatmadan iki tane alınması gündüz bulantı olmaması için sonra yine bulanıyorsa ekstra iki tane daha alınabilir veya bir tane bir sıkıntı olmaz ama bir tane pek etkili olmaz
Merveonay Hamisanne95 Prilam de 10 mg verdi bana gece uyumadan iki tane içiyorum gün boyu rahat ediyorum canım
Merveonay Hamisanne95 halsizliğim benim gebeliğin başından beri oluyor canım ekstra bir fark etmedi ama 😀😀
Ezgi9292 Bende hamileliğim boyunca cok cektim bulantılarımdan. Prilam kullandım. Yemek olarakta simit peynirli yağsız tost kavun vişne suyu haşlanmış patates ve fırında yağsız patates tükettim o dönemde. Umarım bian evel geçer Allah yardımcın olsun.