kızlar oglen randevuya gıttım bebek ıyıydı gayet 11 haftalık, baya hareket edıyordu, bırkaç saat sonra avmde gezdık kontrolden sonra, bıranda akntı oldu baktıgımda kan gelmıstı ama su gıbı fakat renk kırmızıydı hemen doktora gttik tekrar rahım duvarı kapalı normal alttanda baktı bebege tekrar baktı gayet ıyı elını kaldırıyor hareket edıyordu, fıtıl verdı uç tane ıgne verdi, sızce bebege bırsey olurmu ben mahvoldum korkudan