esredn Merhabalar, bugün 27+1 im. Son 4 gündür sanki regliymişim gibi hafif hafif arada şiddetini arttıran kasık ağrım var. Kontrolüme de bir hafta kaldı diye doktorumu rahatsız etmek istemiyorum. Normal mi sizce benim gibi olan var mı?
Ley-24 esredn 25 . Haftadayken oldu bende 3 gün çektim ama bir sorun olmadı usütmüstüm akintim coktu bol su içtim . 26 haftadayim bir sorun yok suan
melekylmzr esredn canım bir görün ihmal etme enfeksiyonda yapıyor bende olunca doktoruma sormuştum evet yapar demişti
tbayldz Bende 28 haftalığım bugün başlayan adet sancısı tarzım oldu halen devam ediyor ne zaman geçer bilmiyorum
esredn tbayldz 28. Hafta kontrolünüz yapıldı mı? Benim de haftaya salı günü. Beklemem mantıklı mı bilmiyorum.
esredn tbayldz ben bekleyemedim ve gel dedi doktorum bugün. Ağrı hafif olduğu sürece sıkıntı yok dedi. Ama dinlenmen gerekiyor dedi bir hafta rapor verdi. Haftaya tekrar kontrole gidicem. Özetle yalancı doğum sancılarıymış.