ElizAryamoms Arkadaşlar hiç biriniz karşılaştınızmı bu durumla 13 haftalık hamileyim tansiyonum aşırı yüksek çıkıyor 😔
MMmerve_ ElizAryamoms 16ıncı haftadayım canım hergun bakıyorum tansıyonuma sukur buara 12den yukarı cıkmıyo ılactan sonra duzeldı gıbı