Canım kan değerlerin ne kadar iyi olursa olsun gebeliğin sonuna doğru artık değerler düşmeye başlıyor. Çünkü mesela demir ihtiyacını bebek senden direk alıyor seninde eğer bir takviyen yoksa bebek ihtiyacını senden alıyor bu sefer senin değerlerin düşmeye başlıyor. Eğer yeme içme konusunda kendine çok güveniyorsan bilemem ama bence Dr ne diyorsa yapmalısın yazdıysa vardır bir bildiği. Kan önemli çünkü doğuma girerken özellikle sezeryanda fazla kan kaybı yaşanıyor. Senin sağlığın için ilerde değerlerin düşünebilir önlemini almalısın bende demir hapını içeriden çok kötü oluyorum ama mecbur içmeye çalışıyorum