Ayseaysenur resmen işini layıkıyla yapan biri degil kesinlikle. Hani bıkmış da zoraki hasta bakıyor gibiydi. Yatmama kalkmam bir oldu masaya o derece. Eşimi içeri almıyor sert soğuk konuşuyor. Kuralcı. Acık acık dedi işine gelirse diye. Bana doğuma sen ve eşin gelecek kimseyi istemiyorum dedi. Kanama olursa size nasıl ulaşıcam dedim. Buraya gelmeyeceksin 32.haftaya kadar, 32.haftadan sonra geleceksin dedi. Yani 32.hafta öncesinde bana kampüse gideceksin dedi salak resmen. Ben niye para veriyorum o zaman sana dimi. Tepem attı anında bıraktım gğrcan beye devam ediyorum çok da memnunum. Şimdi 32.haftama giricem raporumu alıcam sonra izne devam inş. Doğumda da inş sıkıntı yaşamam. Gürcan beyde mesela çatı muayenesi yapmıyor. Her kadın normal doğuma müsait dedi yapmıcam dedi. Bilinçli anlayışlı güleryüzlü biri. Eşimi de aşıyor ve üstelik doçent biri. Memnunum şimdilik. Ama Ahmet bey kadar sinir bozucu biri yok.