minikmucizem1655 Hanımlar yerleşme kanaması yaşayan varmı?yaşadıysanız ne zaman oldu?Herkes te olur mu?bilgisi olan yazabilirmiii
tgba715 minikmucizem1655 canım artık çoğu hamile yaşıyor bu durumu benim 5 hafta sürmüştü 4. Haftadan 9. Haftaya kadar
minikmucizem1655 tgba715 Çoğu hamile tabiri bence yanlış canım.Çünkü her hamilelik birbirinden farklıdır.Gerek hormonlar,gerekse yapı olarak