Rumeysa19k Normalde regl düzensizliğim ve çikolata kistim var ama bu ay ovulasyon testiyle takip ettim üç gün yumurtlama çıktı ayın 5 inden itibaren değerlendirdik, bugün dayanamadım kan testi yaptırdım 2.12 çıktı sizce hamilelik var mı
Elika0 Rumeysa19k 2.12 gebelik belirtisi değil canım.. 5 üzeri olması gerekiyor. Biraz bekleyip reglin geçince tekrar yaptırmalısın
Merveonay Rumeysa19k beta hcg nin 5in üzerinde olması gerekir gebelik diyebilmek için canım biraz daha bekle belki geç döllenme varsa ondan çıkmamıştır eğer eminim bende dersen
Elika0 Rumeysa19k tabi artabilir o yüzden diyorum regl olman gereken gün gelsin olmazsan bir kaç gün sonra git şuan belli olmaz
muge1661 Rumeysa19k canım kan değerine bakacak olursak şuan gebelik yok gibi görünüyor… ama hiç belli olmaz adetin geçsin tekrar yaptır ozaman emin olursun.. şimdi belki erken olabilir
Papatyamm123 Ozlm007 yaaa darisi bana insallah canimmm ya geçen ay kimyasal gebelik gecirmistim bu insallah sağlıklı gebelik olur ya
Ozlm007 Rumeysa19k canım henüz çok erken olabilir bu değere bakarak bebek var denilmez 5 in üstünde olması lazım en en az biraz daha bekle inşallah yükselir idrar testi yaparsın adetin geciktikçe sonra gider kan testini tekrar verirsin