Arkadaşlar merhaba, kayınvalidem almış. Tefal versalio 7in 1 diye geçiyor. 9 u bir aradası çıkmış şimdi de. Kullanamamış sevmemiş. Bir sürü şey yapılıyor galiba ama ben sadece patates ve balık kızarttım. Kullanan var mı biraz anlatır mısınız neler yapılıyor nasıl kullanılıyor. Kullanamazsam satacağım 🤷