GizeMustafa Kızlar merhaba Haftamdayım biraz geç kaldık ama yarın Allah’ın izniyle karar verip bebeğimizin yatağını alacağız , ahşap bir model istiyoruz .Meltem bebek genç odasına baktık ama emin olamadık . Eşim bugün çilek mobilya ya gitti orda da bu modeli önermişler çok beğendik 3 kademeli , sallanıyor ama korkuluğu asansörsüz sadece .yarında ben gidip bakıcam bakalım.