asyaninanneyim Bsradnz18 benim ki de 1 hafta öndem gidiyordu doktor şeker olabilir sende falan dedi 24. Haftamda ama şeker yüklemesi yaptırmadım. Doğumu etkilemez yalnızca kilolu olur dedi
Bsradnz18 asyaninanneyim bizde şeker de çıkmadı ama çok merak ediyorum ne zaman gelicek. Bence şekerle alakası olan bi durum değil
asyaninanneyim Bsradnz18 bebeğin önden gitmesini şekerr bağlıyorlar genelde bencede değil ama zamanında doğar inşallah 🙏🏻
Bsradnz18 asyaninanneyim inşallah canım tabiki genelde şekere bağlarlar ama bende şeker çıkmadı o yüzden dedim sen kaç haftalıksın
asyaninanneyim Bsradnz18 28. Haftamdayım canım doktor 24 haftayken seker yüklemesi önerdi de yaptırmadım inşallah bir sey olmaz
Bsradnz18 asyaninanneyim olmaz canım içini ferah tut sadece dikkat et yemene çok tatlı tüketme yada düzenli olarak sağlık ocağında ölçtür ben iki farklı doktora gittim ikiside bana aynı dedi bebek önden gidiyo ailede genetikse böyle olur dedi. Ama eşimle ben baya ufak defeğiz
Breezy35 Önden gitmesi iyi bir şey benim de önden gidiyordu şeker yüklemesi yaptık şükür bi sorun çıkmadı
Bsradnz18 Breezy35 iyi birşey ama erken gelir mi sezaryen olucak doğumum doktorum 38 de alıcam dedi ama bebek böyle giderse 40 haftalık olucak