Clementinee Tecrübeli annelerim malum herşeyin fiyat uçtuuuu gidiyor … İndirimde bulunca bez alayım diyorum. 1 , 2 , numarakaç adet almamı önerirsiniz 😇 Stoklama DÜŞÜNMÜYORUM en azından ilk başta bir kaç tane almayı düşünüyorum elimin altında olsun diye
asdfg3 Clementinee ben bez stoklamayi düşünmüyorum ya primanin 1 numarasindan bir paket alip denicem pisik olmazsa ondan sonra stoklamaya baslicam inşallah
Merveonay Clementinee ilk bebeğimde öyle stok yapmışımki bezler hep elimde patladı bu sefer 2 paket 1 numara alacağım bittikçe alacağım canım sende çok stoklama alacaksanda çünkü bebekten bebeğede değişiyor kimi günde 10 bez değiştiriyor kimi 6 bez kimi çabuk palazlanıyor kimi daha geç kiminin vücudu o beze alerji yapıyor o yüzden çok alma ben pişmanlığı yaşadım
Papatya-Kokusu Clementinee stok yapmayın pişik olma ihtimali cok yüksek oluyor deneyerek bulursunuz doğunca 😊
Mom3834 asdfg3 prima en çok önerilmeyen bezler arasında bir daha düşünün isterseniz.. çok fazla kimyasal var içinde.
Clementinee Civcivinannesiii stoklma düşünmüyorum ilk aşamada elimn altında bulunsun istiyorum hastane çantasına koymak için falan
Deletedmom_33 Clementinee Ben 2 numara aldım 210 adet. Gerisini doğduktan sonra 3 numara alacağım bu gidişle zaten 4 kg doğacak 🤣
Taze1anne Clementinee biz şimdilik 1 paket sleepy aldık, ıslak mendili de aynı şekilde yenidoğan için olanından. Bir video izlemiştim belirli markaları deniyorlar sıvıyı çekme kalitesine göre, sleepy ve prima en başarılı olanlarıydı. ☺️
Clementinee Mom3834 pure de baya fiyatı uçuk ve zor bulunuyor ama yeni doğan için alınabilir. Sonra zaten değiştirilir 😅
ipekveannesi Clementinee 1 numara fazla almayın demişlerdi bana ama kızım 2760 gram doğunca 3 aya kadar 1 numara bebek bezi kullandım 😅 tavsiyem bebeğin kilosuna göre değişir ve alacaksanızda 1 numara fazla almayın bakarsınız bebeğinin kilolu doğar elinizde patlar ama 2 numara büyük gelse dahi takılabilir
Dilekcnkn Clementinee Ben 1 numara 1 paket kullandım 70 adet o bitti 2’ye geçtim 2 tane 60’lı paket aldım şu onu kullanıyorum ama şimdiden 3 ile 4 stok yaptım elimde 60’lı paket bitsin 3’e geçeceğim