Arkaşlar merhaba. Covid pozitif olduğum için doktorum önlem amaçlı 10 tane iğne olmamı istedi. 34 haftalığım ama bebeğim 1 hafta önde, 35 sayılırım. Bugün ilk iğneyi yaptı eşim yapar yapmaz fenalaştım. At gibi kendimi sağa sola attım. Bilincim gidiyordu gözlerim falan kaymış. Bi anda istiğfar ettim ve düzeldim. Doktoruma söyledim kesinlikle devam edemem bu ilaca dedim. Başından beri zaten coraspin alıyorum, coraspine devam et dedi. Panik atak geçirmiş olabilirsin dedi🤷🏼♀️ Panik atak gibi bir durumum yok normalde. Var mı böyle fenalık geçiren uoksa bana mı dokundu ilaç?