1kucukbaby Arkadaşlar biraz temizlik yaptım lavaboya gittim peçeteyle sildiğimde kahverengi lekelenmem geldi yaşayanlarınız var mıdır carsamba randevum kese vs oluşumu bebeği görmeye gideceğiz ağrım da yok
1kucukbaby Deniz2961 biraz eğilip çok kalktım sanırım biraz kendimi zorladım bu yüzden olmuş olabilir ama mutlaka carsamba günü doktoruma bundan bahsedeceğim
Deniz2961 1kucukbaby ağır iş yaptysanz belki cnm neyse çok yokmuş kontrle hastnye gitmiceksnz bgn bol.bol yatın dinlenin ağır kaldırma bir yre uzanmayin
1kucukbaby Deniz2961 biraz yordum açıkçası aynen çok ara yok şuan kesildi süpürge falan kaldırdım oda zorladı herhalde
Yanne 1kucukbaby bende yeni hamileyim 5 haftalık. Daha önceden kimyasal yaşadım. Şuan sadece yatıyorum arada yürüyüş ve yemek yapıyorum sadece. Dinlenin temizlik gibi ağır işler yapmayın. En önemli şey dinlenmek şuan. Dikkat edin Sağlıkla gelsinler inşallah 🥰
1kucukbaby Yanne amiiinnnn ♥️♥️inşallah o günden sonra doktora gittim kesem büyümüş bebekte görünüyordu içerde sorun yok dedi doktorum progestan verdi tutunma kanamaları olabilirmiş yatıyorum bol bol iki iş yapıyorum bütün gün yatıyorum çok şükür 🌸🙏🏼🙏🏼