AlpAslanbabysmom bebek büyüdüğü için siyatik ağrısı olabilir mi acaba benimde başından beri yürüyemez hale geliyordum bi ara geçti şimdi 34.hafta olduk tekrar başladı sol tarafımdan oluyordu hep siyatik olabilir demişti doktorum, birşey yapamadıkları için parol içebilirsin demişti sadece