Papatya-Kokusu 11. haftadayım kanama oldu doktor kontrolunden sonra, hersey cok ıyıydı bebek kıpır kıpır doktor cok begendı, sonra avmye gıttık bıraz gezdık orda kanama oldu, doktora gerı donduk bıraz once, baktı alttan evet kanama olmus ama rahım duvarı kapalı bebek gayet ıyı suyuda ıyı dedı, fıtıl verdı uc tanede ıgne verdı, kan gelırse yıne korkmalı mıyım çok uzuldum bebege bırsey olurmu sızce😭