Merhabalar lütfen bilen yaşayan varsa bilgi verebilir mi tedirgin oldum 2 gündür mide yanmam var hele akşamları yattigim de sanki yanmıyor kavruluyor çok acı yemişsin de yanıyor gibi normal mi sizce bu yaşayan var mı acaba böyle bir şey sanki midem de bir şey var kavrulup duruyor süt içtim geçmedi bir sıkıntı çıkar mı acaba 😞