T_u_g_c_e50 28haftalık hamileyim arkadaslar acı cok sevıyorum sizce bebege zarari varmıdır benım gıbı acıya dayanamayan varmı aceba aranızda yardımcı olursanız cok sevinirim 😘
Merveonay T_u_g_c_e50 herşeyin azı karar çoğu zarar bebek artık sen ne yersen ondan besleniyor nasıl emzirirken senden ona geçecekse şimdide aynı onun midesine yendiğin acı ağır gelebilir bence yeme çok canın ister arada nefsini körle ama ona zararı olacak kadar yeme
T_u_g_c_e50 Merveonay cok dusunuyorum aceba zararı varmı diye cok sevıyorum acı biber tursu sunu felan ama kendimi frenlemeye calışıyor um canım tskr ederim 😊