hhugur Hanımlar merhaba 33+5iz. 32.haftada suyun sınırın altına indiğini öğrendik. Ama doktorumuz kordonun boşta oldugunu herhangi bir sorun olmadığını söyledi. Benim merakım şu ki bu şekilde suyu az olup normal doğum yapan var mı? Yoksa sezaryen mi olur?
Merveonay hhugur su sana veya bebeğe zarar verecek kadar azalırsa acil olarak normal denenir olmazsa sezaryen alınırsın canım ama bu şekilde zarar vermeden bekletirler en son ana kadar gene normal denersin başka bir sorun yoksa çatı darlığı falan su ile doğumun o yönde bir alakası yok ki doğumu başlatırken kendileri suyu patlatıyor ve bitiriyor zaten
hhugur Merveonay ya çok teşekkür ederim bilgi verdiğiniz için ben de öyle düşünmüştüm ama etraftakiler suyun azsa sezeryan olur muhtemelen demeye başlayınca kafam karıştı normal olsun çok istiyorum Rabbim nasip eder inşAllah
Merveonay hhugur İnşallah canım bol bol dinlen önemli olan doktorunun ne dediği sıkıntı çıkacağını sanmam sağlıkla gelsin 😍