Arkadaşlar hiçbir sorunumuz yok çok şükür erken doğum riskide yok en son 32 de gittim doktora şuan 34+6 yız ama belime ve kasıklarıma sancı vuruyo midem bulanıyo doğum belirtisi mi bilmiyorum kalça çıkıklığımdan dolayı planlı sezeryan olucak oda aralık 10 gibi sizce doğum belirtisi mi yaşayan var mı bunu