merhaba arkadaşlar ben 28. haftamdayım ve bebepin hareketlerini 10 haftadır hissediyorum ama bu son 1 haftadır sanki bebeğin kalp atışını hissedermiş gibi pıt pıt aynı kalp atışı gibi bi hareket geliyor 5-10 dkk boyunca (göbek atışım değil bu arada) sizce ne olabilir acaba bebeğin kalp atışınımı hissediyorum gerçekten 🙈