Kubra2721 38+4uz doktorum bebegin 2 kez kordonu boynuna doladigini soyledi ama hersey yolunda normal dogum icin engel degil sadece biraz fazla ikinman gerekecek dedi. Bu durumu yasayan normal dogum yapan var mi 🙏
Hilal-95 Kubra2721 bılen cıkr inşallah ya anam ne yaramaz cıktı senınkıde nasıl becermış allahım sağlıkla gelmeyı nasip etsin
Kubra2721 Hilal-95 cok yakin bi arkadasim nornal dogum yaoti onun 3 kez dolanmisti ama bi kac kisininkini daha duyup kendimi twselli edeyim kimse yokmus 🙈
Hilal-95 Kubra2721 ay hadi inşallah okadar uğraştın kuzum ya normal olur hayırlısı neyse o olsun tabi 🙏🏻 Demeki sıkı değil doktorun öyle sölemiş normal olur diye allahdan