Elfs kanama olmadığı sürece sıkıntı yok canım ben de aynı haftadayım ağrı giriyor 2-3 dakika sonra gaz olarak çıkıyor. Gaz sancısı benimkiler yani bence seninki de öyledir takılma eğer kanama yoksa bağırsaklardaki hareketler yüzünden anlık kramplar girebiliyor