kizininannesi Kızlar hangi etiket yapsam bilemedim. Bebişlerinizin kıyafetlerini nasıl ütülediniz. Ters mi düz mü yoksa iki taraflı mı ? 🐥
Merveonay kizininannesi canım benim tüm ütüleri annem yaptı son ayımda ince bir tülbent koydu öyle ütüledi hepsini
Mervexxx kizininannesi üstüne tülbent koyup ütülemeye kalktım tülbent yandı 😅😅 baskılı olanları tersten diğerlerini normal 2 derecede yüksek buharda ütüledim canım hiç birşey olmadı 🥰
kizininannesi Mervexxx tülbent koymadan ütüledim valla cevapları beklemeden en yüksek ayarda çift taraflı 😂 teşekkür ederim 🙏
kizininannesi ZZeynepP1903 bende cevapları beklemeden başladım çift taraflı ütüledim en yüksek derecede teşekkür ederim 🙏