Merhaba arkadaşlar .
38+6 dayız . Bugün kontrole gittim.Bebek baş aşağı pozisyonda ancak yüzü bize dönük .Eskiden ebeler dermiş "Çocuk yıldız sayıyor "şeklinde diye doktor söyledi ,tam pozisyonu buymus. Doğum için arkasını dönmesi gerekmiş .Bu durumu yaşayan var mı ,normal doğum denilmişti .Sizler neler yaptınız bunu yaşadıysanız.