bebeklibirisi Kardaybb bence neva deren daha güzel 🙈 iki isiminde önündeki isim pek olmamış gibi ama sizin kararınız tabiki de 🌸
Kardaybb patilibalik ben tek isim istiyordum ama eşim leyla yı cok istiyor kırmayayım dedm ama karar veremiyorum bir türlü 💆🏻♀️