Çok güzel erkek bebek isimleri bilen var mı arkadaşlar ?
İkizlerm var ikiside erkek Alparslan ve Göktuğ koyacağım nasipse☺️
Ogullarım olsaydı Asaf ve Agah koyucaktım 🤗 ama kızlarım olucak Allahın ıznıyle 🙏🏻🙏🏻
İkizim olsaydı Selim ve Sencer koyardım 😊
Mustafa ve Kemal ❤️