Deryacato Kizlar dogum yapan veya bilgisi olanlara bi sorum olucakti . Dün aff edersiniz ic camasirimda sümüksü kahverengi bi aktinti vardi ve kasiklarim cok agriyo . Gece karnim agridi komple dönemedim diger tarafima . Bunlar sancimi oluyor ? Bu arada 40+0 haftaligim bugün
pnrylcn Deryacato ins dogum belirtisidir canim 😊 artik gelmis zamani. Rabbim saglikla kucagina almayi nasip etsin. Hayirli dogumlarin olsun ins. Bakalim gelen kasilmalari dk tut kac dakikada bir gelip gidiyor
Edanur54 Deryacato annem dediki doguruyormussun canim ben daha 27 haftaligim :) hayirlisiylaaa kucaginaaa alll bebsiiiiniiii
Deryacato pnrylcn insallah canim sagol allahim tüm hamislere saglikli hayirli dogumlar nasip etsin insallah
Deryacato Dogum belirtisimiymis 😍 ay cok sevindim suan 😂 kasiklarima agri giriyo bide karnimin alt bölgesine . Hayirlisiyla bi kucagima alsaydim cok rahatlicam bu sicaklarda cekilmiyo 😣 Allahim sanada bi nefeste kavusturmayi nasip etsin canim Edanur54