Merhaba yaklaşık 15 gün önce yumurtam da oluşan tömör sebebi işe sol yumurtam tüpüm ve kitle alındı patolojo sonucunda borderline tömör oldugunu çıktı doktor tertemiz aldık hiçbir yok ama kontrol altına olacaksın bazen cıkma durum oluyurmus tekrarlama diger yumurtalık sıkkntıya gitmesin diye boyle olup tekrarlayan var mı 26 yaşındayım ve cocogum yok biraz tedirginim