Kızlar normalde 18inde sezeryan olacaktık bugün kontrole gittim kasılma ve sancılar başlamış ben hiç hissetmiyorum ama. Suyu da yetmeyebilir o güne kadar dedi. Akşama suyun bile gelebilir dedi. Yarın 10da sezeryana alinicam birden öne çekilince cok gerildim bana dua edin olur mu?