gage Güzel anneler, daha önceki idrar tahlillerimde yoktu. Bugünkü tahlilde idrarda bakteri :7 yazıyor. Doktorum her şey normal dedi. Enfeksiyon vs bebeğe zararı olmasından korkuyorum.basina benzer bir durum gelen var mı acaba?
busra_080421 gage gebelik zehirlenmesi belirtisi olarak biliyorum düzenli kontrol gerekiyor tansiyonla birlikte. bnmde tahlilimde çıkmıştı +1 olarak tekrar test vermemi istedi doktorum yanlislik olabiliyormuş bazen
gunesveguney gage benim 37. Haftamda idrarda koku yanma vs olmamasına rağmen tesadüfen tahlil verdiğimde çıkmıştı +1 yazıyordu doktorum hemen idrar kültürü ver dedi eğer kültürde pozitif çıkarsa o zaman konuşuruz demişti. idrar kültürü yaptırdım üreyen bakteri olarak çıktı doktorum bebeğe geçebilir yada böbreklere ilerleyebilir dedi antibiyotik başladı.4-5 gün sonra doğum yaptım Doğumdan sonrada devam ettirdi başka doktora daha mı sorsan acaba
Defne2018 gage bende de bakteri çıkmıştı canım ama dr bişi demedi bi daha kan verince norml çıktı galiba içine akıntı falan karışıyo ondan mı oluyo ki dedim bende bazen öyle diyolar
gage Defne2018 canım sende bakteri değeri karşısında kaç yazıyordu? Bende 7 yazıyor. Kod falan mi acaba bu bakteri 1 bakteri 7 falan .idrar kültürü ya da test tekrarı istemedi.
gage Kizlar ben de ilerlemesinden korkuyorum. İlk gebeliğim 32. Haftadayim.belki gözünden kaçmıştır diye hususi sordum bakteri 7 yazıyor diye.her sey normal dedi.ne tekrar test istedi ne de ilaç vs dedi.benim de idrarda yanma vs yok. Çok fazla da su içiyorum. Bu zamana kadar bir sorun yoktu. Bebeğe bir şey olmasından ya da erken doğum vs korkuyorum.bir sonraki kontrolüm 35. Haftada.3 haftada ilerlerse vs vs strese girdim sabahtan beri.
Defne2018 gage https://imgyukle.com/i/kpIBpH https://imgyukle.com/i/kpIsuU açılıyo u bilmiyorum canım bakteri çıkan ilk yer böyle ikinci verildiğinde temiz çıktı 7 yazan yeri bilmiyorum e nabızdan bakıyorum ben hep
gage Defne2018 evet canım çok teşekkürler bende böyle referans aralıkları yok.e nabizdan bakayım e nabiza.inşallah orada referans değerleri vardır.sen ilaç falan kullanmadım herhangi bir şey yapmadın düzeldi değil mi? Bir de kaç hafta aralikla yapıldı testler canım?
Defne2018 gage yok canım bi ilaç falan kullanmadım hiç 27 aguztosta kan tahlili bakteri var gözüküyo 29 eylülde düşük gözüküyo ama sen yinede dr una sorabilirsin içinde şüphe kalmasın yada dr söyler bi sıkıntı varsa