f_y3360 Kızlar 35+6 dayız ve ben karnımın sanki aşağıda olduğunu ve karnımın küçüldüğünü değiştiğini hissediyorum . Komşum da beni görünce düşmüş gibi sanki dedi. Mide yanmalarım baya azaldı. Benim gibi olan var mı? Sizce doğum yaklaşmış mı?
Merveonay f_y3360 son aya girmişsin zaten canım illaki mutlu son yakın 😀 doktor kontrolünde artık çatına bakar doğuma karar verirsin ama karnın düşünce hemen doğurmuyorsun hiç belli olmuyor o tamamen bebeğin keyfi
f_y3360 Merveonay yaa😅ilk gebeliğim çok heyecanlıyım böyle şeyler olunca çok heyecanlanıyorum. Erken doğumdan da korkuyorum ama bir an öncede kavuşmak istiyorum.