Ebrbre Kızlar gebelik testi yaptım tek çizgi çıktı ama test çubuğunda C ve T harfleri var ya negatif olunca c de tek çizgi oluyo sanırım bende tek çizgi oldu ama çizgi iki harfin arasında kaldı c ye ilerlemedi yinede negatif değil mi ?
Beyzan738 Ebrbre canm ortada kaldıysa çizgi ya yanlış yaptın cok fazla akittin yada az akittin yada test bozuk bitanedaha al test sabah tuvalete gitmeden ackarna tekrar yap ilk tuvaletinle yap bide belki dedgm gbi test bozuktr 🥰
Ebrbre Msl_ege Canım attım çöpe testi testlerde c t harfi oluyor pozitif olduğunda bi çizgi c de bi çizgi t de oluyor benim testim negatif çıktı ama iki harfin ortasında kaldı
Ebrbre f_y3360 Valla bilemiyorum bozuk olduğunu da nasıl anlarım onuda bilmiyorum attım çünkü en iyidi adet gecikmesini beklemek
Ebrbre Beyzan738 2 damla yazıyordu iki damla akıttım bende bilemiyorum ki canım neyse en iyisi regl beklemek