Hayal2121 duygumm26 inşallah Allah razı olsun bide muz ve havuç kilo aldırıyor mu bebeğe ben kadar peynir yiyemiyorum tuzlu yasak 😔
-Arya- Ayseela7 36.haftada 2500 kg benimkide, ama sağlığı yerinde şükür. Doktorum anne baba zayıf minyonsa ne yersen ye o doğacağı kadar doğar dedi 🤷♀️ ben yine de her gün 1 yumurta, ceviz, kaşar, muz ve süte dikkat ediyorum, ona rağmen bu kgde
Hazall34 Ayseela7 benim bebişe de 2300 dedi doktor 200 300 gr fazla yada eksik cıkabiliyormuş saglıgında proplemi yoksa sıkıntı olmaz
Ballizencefil Ayseela7 üzülme, benim de 36. Haftada 2100 gramdı kilosu ve 3 hafta gerilik vardı. Ciğer geliştirici iğne vurulmuştum. Şimdi 39. Haftaya geldik bile kilomuz 2900 gram oldu. Önemli olan kilosu değil haftası çünkü bebişlerin akciğer gelişimi son haftalarda olur. O yüzden 35 hafta 3500 kilo doğan mı dersin 38 hafta 2500 kilo doğan bebek mi dersen ikinci söylediğim daha iç rahatlatıcı. Bir de ultrasonda kilolar yanılma payı olabiliyor. Canınızı sıkmayın güzel anne 🌸
duygumm26 Hayal2121 havuçuda duymuştum hem suyunu artırıyor diye muz gece yatarken bir bardak da süt herşey onlar için🙏🏻
Sedefavc Msl_ege zaten milletin lafı sözü hiç bitmez ki belli yaştan sonra evet kiloları eritiyolar çünkü bütün gün ayaktalar oğlum hiç oturmuyo hep ayakta masallah
ipekveannesi Ayseela7 benimki 5 hafta geriden geliyordu 39.haftada 2760 gram doğdu. Şükür sağlıklı bir bebekti kiloyu falza takma.
nartanemm Ayseela7 merhabalar canım yemene icmene özen göster çokta stres yapma bazı bebekler ne kadar yersenizde almıyor ilk kizim 42 haftasında 2950 gr doğdu hastaneden çıktığımızda 2650 gr di masallah çok çabuk serpildi 1 aya kalmadan yetişti 4.5 kiloya küçük çocuklar çabuk serpilir sağlıklı olsun doğduğu zaman süt mama elbet kilo alır
Minik1baby Ayseela7 ayyy tek ben değilmişim 36 haftalığım 2500 e yakın dedi. Geriden geliyor bebek dedi. Kaşar süt yumurta süt herşey yiyip kendimi zorluyorjm ama alamıyor kilo bende çok üzülüyorum 🥺 cici bebe bile denedim yok anacim
Mervenin_Mucizesi Ayseela7 canım benim 36+0da 2560 kg falandı. Dr da normal gayet iyi demişti hatta ben ultrason kağıdına baktığımda son adet tarihim 36+0ı gösterirken altında yazan yani ölümlerin tarihi 35+0 Dı çok üzüldüm o hafta tabi sağlıklı gelsin önemli olan o ama erken doğum olursa zayıf olur falan diye korkmuştum, sonra 37+0da gittiğimizde 3088 kg olmuş şok oldum biliyor musun :) o bir hafta diğer haftalardan farklı olarak yaptığım tek şey önceden günde Bi bardak süt içerdim o hafta günde 2 bardak süt içtim, ceviz ve muz yedim bol bol çok şükür yükselmiş :) sende umutsuzluğa kapılma dua et sağlıklı sıhhatli gelsin diye yükselir inşallah merak etme☺️
Ayseela7 Mervenin_Mucizesi cok teşekkür ederim inşallah benimde öyle olur haftasını yakalar sağlıklı olsunlar yeter 🙏🏻😊
219Eyll Ayseela7 banada 35+6 da 2820 grama bir hafta geriden geliyo dedi .nasıl oluyo bu iş anlamadım valla 🤔
Cnsymn Ayseela7 38. Haftam 2600 kilosunda her çocuk 4 kilo Soğucak bişi yok. Panik yapmayın önemli olan sağlıklı olması. Ben doğum yapacağım sezeryanla herşeyde var bir hayır. Bende çok üzüldüm ama Rabbim her zorlukla bizi sınıyor. Önemli olan sağlıklı olması