Fener1608 canım benim de adet düzensizliğim vardı tiroid değerim 3,60 dı tiroid ilacı başladık. öncelikle tiroidine baktır 2,5 altında olursa düzene girer benim öyle düzene girdi. Eğer tiroid sorunu yoksa ki varsa bile kesinlikle ovulasyon testiyle yumurtlamanı takip et ben ovulasyon testi denediğim ay hamile kaldım.