Sivas01 Kuzum bende erken gebelik testiyle öğrendim hatta ben adetten 5 gün evvel kan testi yaptırmıştım çok şüphelenmiştim 0.100 çıktı yani negatif fakat ben bunda bile tuhaflık sessizdim normalde benim 2 çıkardı kanda betam neyse bekledim adetten 1 gün evvel kahverengi akıntım oldu dedim adet oluyorum ama çok az geliyordu sancım da yoktu sonra sabah kalktım ne kanama ne sancı var yerleşme kanamasından şüphelendim hemen gittim erken gebelik testi yaptım pozitif çıktı ordan hastaneye gittim 55.57 çıktı beta yani gebeyim. Dünde kesesini gördüm şükür allah isteyen herkese nasip etsin 🥰