Damlasu_23 ben lansinoh kullandım canım yıkamanda gerekmiyor bebenin bebek çok damağına sıkıştırıyordu çok kötü olmuştum ayy hatırladım içim kötü oldu ama bana çok iyi geldi anında kesip iyi ediyordu çok memnundum ikinci hamileliğim bu gene ondan alıcam