merHaticeaglayan ben 27 haftadayım bebişin ayakları aşağıda olduğu için hep hareketleri aşağı hissediyorum. hatta bazen canımı bile acıtıyor. bende aşağıda taşıdığımı düşünüp erken doğumdan falan tedirgin olmuştum. ama doktorum benim aşağıda olmadığını sorun olmadığını duruş şeklinden olduğunu söyledi.