Dogum yapalı 6 gün oldu, iç yırtıklarım çok fazla epizyotomim oldu. Dıştan çok bir şey yok hafif sağa doğru kesi atılmış ödemli hala. Her lavabo sonrası batikon yapıp kurutuyorum. Ama sarı kantaron kullansam daha hızlı iyileşir mi deneyen yapan eden oldu mu? 🙄