Rabiaayar İyi günler arkadaşlar . Bebeğin ultrason kilosu ilke doğduğundaki kilosu aynı oldu mu ? Yoksa değişiyor mu ? Yanılma payı - mi + mı oluyor
Kbrayankkk2 Rabiaayar Valla bilmiyorum hiç ama benimki 3.140 gram doğdu hesaplayabilirsin suan kac kilo ve doğuma ne kadar kaldi
Rabiaayar Kbrayankkk2 onu demek istemedim ultrasonda kaç kilo dediler en son kontrolünde doğumda kaç çıktı kaç gr yanılma payı oldu
Rabiaayar Papatya-Kokusu ne kadar küvezde kaldı bebek bende 37. Haftada yani bı perşembe zorunlu sezeryan olacağım
Rabiaayar Merveee34 ay benim inşallah çok yanılma olmaz gelişim geriliği var 2300 e yakın dediler inşallah doğru çıkar en azından düşmez
Merveee34 Rabiaayar insAllah canım . Benim diğer bebeğimde 32 haftalık doğdu .2300 doğar dediler 1980 doğdu ama doğduktan sonra çok hızlı alıyorlar .simdi 2 yaşında yaşıtlarından ilerde :) sağlıcakla kavuşursun insAllah 🤲🏻
Durunbigeldim Rabiaayar bana 36.cı haftada 3 kilo desi doktor 38de doğum yaptım 2950 doğdu 2550 ye indi
Merveee34 Rabiaayar 17 gün kaldı canım . İnsAllah sende sağlıcakla yavrunu kucağına alırsın . Kaç haftalıksın
Deletedmom_33 Rabiaayar Benim doktor her kilo ölçümüne -+30 Gr der. Ama doğduğunda şişliği gidiyor o yüzden biraz azalma olabilir ultrason ölçümüne göre