Cuma günü yatırıldım ilk pembe pıhtıyla kanamam oldu pazarda öğlen taburcu oldum bu sabah ezan vaktine doğruda pembe kanama geldi evde sonra maddi durumdan hemen devlete gittik alttan muane ettiler yatış yapmadılar düşük tehlikesi var diyip gönderdile sonra borç para alıp özele geldik doktorumuza hemen yatış yaptılar devletteki alttan muane eden kişinin yüzüne ağrılarım var kahverengi lekelenmem devam ediyor dualarınızı eksik etmeyin