Ceysii01 17+2 olduk ikizlerle 4 ,5 gündür akşam saatlerinde oluyo genellikle gunduz olmuyo karnim geriliyo birden yirrilcak gibi aciyo sonra sagda solda yada gobek delinin altinda sertlik kitle varmis gibi hissediyorum sebebi nedir acaba
AdenEva Ceysii01 sık olmuyorsa yalancı sancıdır 🤷🏻♀️ Sık sık oluyorsa bi doktorunuzla görüşün ama günde 1-2 defa oluyorsa normal
Ceysii01 AdenEva 4,5 gundur oluyo ve genelde akşam yada gece yaşıyorum bi süre hissediyorum sonra gevşeyip düzeliyo bi müddet sonra gunde 1 yada 2 oluyo gibi
Ceysii01 AdenEva Teşekkür ederim 16 haftada rahim agzi 3.43 ve kapaliydi kisalirsa diye korktum biraz 🤲
Valide Ceysii01 bende 31. Haftamdayım ikizlerimle, ben de bu şekilde olduğunda magnezyum takviyesi çok rahatlatmıştı. Ama bazen bebeklerin duruş pozisyonları da o şekilde sancı hissi yaşayabiliyor
Ceysii01 Valide sizdede oldumu bu şekilde bende ikizler diye yaşadiklarimi kiyaslayamiyorum baskalariyla rahim agzi uzunlunuza hangi haftada bakilmisti kacti ?
Valide Ceysii01 benim rahim ağzı uzunluğum 4 mm den uzun canım öyle bir sıkıntım yok çok şükür ama pozisyonlarına göre ara ara benim de öyle nefes kesici ağrılarım oluyor bazen yattığımda 2 saat geçmediği bile oluyor yerleri dar sonuçta özellikle geceleri zorluyorlar beni
Ceysii01 Valide 18 hafta erken gibi geldi icin anlayamiyorum hep bi tarafta oluyo sanki oraya toplaniyolarmis gibi benim 16haftada agrilardan dolayi bakildi 3.43 cikti ve kapaliydi